У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 ... 17 18 »»


Тема: На гостинах у Ганнусі

Мета: Ознайомити з назвами шахових фігур. Учити малювати прямокутник у програмі Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 996 | Додав: SYLER

Тема: Як людина отримує інформацію

Мета: Ознайомити учнів з тим, за допомогою яких органів людина сприймає інформацію. Дати уявлення про колір фону в Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати любов до природи.


Тема: У школі детективів

Мета: Дати уявлення про види інформації. Познайомити з палітрою у Раіпі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.


Тема: Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію

Мета: Дати уявлення про інформацію. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати повагу до думки інших.


Тема: Урок малювання

Мета: Познайомити учнів з графічним редактором Раіиі. Вчити використовувати інструмент «олівець». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати естетичний смак.


Тема: Столи бувають різні

Мета: Ознайомити учнів з робочим столом комп’ютера. Дати уявлення про піктограми. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.


Урок 10

Тема: Цікаво знати

Мета: Ознайомити учнів з історією створення електронно-обчислювальної машини в Україні. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати дбайливе ставлення до устаткування.


Тема: Дещо з історії

Мета: Доповнити знання учнів з історії обчислювальних приладів. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета, до історії.


Тема: 3 чого все почалося

Мета: Познайомити учнів зі стародавніми обчислювальними приладами. Розвивати увагу, логічне мислення, просторову уяву. Виховувати інтерес до інформатики.


Тема: Незвичайний стадіон

Мета: Повторити та закріпити вивчений раніше матеріал. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета.