У категорії матеріалів: 174
Показано матеріалів: 151-160
Сторінки: «« 1 2 ... 14 15 16 17 18 »»


Урок №24

Тема: Листівка для Елзіка

Мета уроку: ознайомити учнів із тим, як створити вітальну листівку; розвивати образне мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.

2 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 2307 | Додав: SYLER

Урок №23

Тема: Ще про клавіатуру

Мета уроку: ознайомити учнів із функціями курсора; розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету.


Урок №22

Тема: Продовжуємо вивчати клавіатуру

Мета уроку: ознайомити учнів з клавішами "Епіег" та "Езс"; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати цікавість до інформатики.


Урок №21

Тема: Ми вивчаємо клавіатуру

Мета уроку: продовжити знайомити учнів із клавіатурою; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати цікавість до уроку інформатики.


Урок №20

Тема: Знайомтесь — клавіатура

Мета уроку: ознайомити учнів із клавіатурою, із розташуванням клавіш на ній; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати любов до природи.


Урок №19

Тема: Наш вернісаж

Мета уроку: навчити учнів друкувати малюнки на папері; навчити друкувати малюнки на принтері; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати любов до мистецтва.


Урок 18

Тема: Розповідь Мудрунчика або інформаційні процеси

Мета уроку: ознайомити учнів із поняттям "інформаційні процеси"; навчити робити фон в програмі "Раint"; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати зацікавленість до інформатики.

Урок № 17

Тема: Що можна робити з інформацією.

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з назвами шахових фігур;
  • побудова геометричних фігур в програмі «Paint»;
  • розвивати логічне і образне мислення;
  • виховувати цікавість до шахової гри.

Урок №16

Тема: В гостях у Ганнусі

Мета уроку: ознайомити учнів з назвами шахових фігур; побудова геометричних фігур в програмі "Раіnt"; розвивати логічне і образне мислення; виховувати цікавість до шахової гри.

Урок № 15

Тема: Як людина сприймає інформацію

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію;
  • використання палітри кольорів панелі інструментів програми «Paint»;
  • розвивати спостережливість, пам'ять, мову;
  • виховувати любов до природи .