У категорії матеріалів: 359
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: «« 1 2 3 4 5 6 ... 35 36 »»


Урок 111. Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»

Мета: ознайомити учнів із творчістю В. Нестайка; вдосконалювати читацькі навички, розвивати вміння характеризувати дійових осіб, розрізняти у пригоді комічне, смішне і небезпечне; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 6592 | Додав: SYLER

Урок 110. Анатолій Григорук «З курми лягай, з півнями вставай»

Мета: ознайомити учнів з творчістю Анатолія Григорука; навчати свідомо, правильно, виразно читати вголос і мовчки; вдосконалювати навички читання за особами; вчити розуміти гумор, жарт; розвивати зв'язне мовлення учнів, вміння робити оцінні судження; виховувати любов до художнього слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3918 | Додав: SYLER

Урок 109. Людина і природа єдині. Василь Струтинський «Як дихає верба». Скринька сміху

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання, літературного аналізу твору; вчити читати текст в особах; формувати оцінні судження; розвивати зв'язне мовлення учнів, пізнавальний інтерес; виховувати любов до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3609 | Додав: SYLER

Урок 108. До уміння потрібне терпіння. Андрій М’ястківський «Мудра голка»

Мета: вдосконалювати навички правильного і виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати оцінні судження; розвивати читацькі навички; виховувати старанність, працелюбність.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4266 | Додав: SYLER

Урок 107. Портрет у художньому творі. Володимир Сенцовський «Бабусин онучок»

Мета: вдосконалювати техніку виразного читання; формувати в учнів уміння інтонаційно виділяти слова, важливі для розуміння твору, знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які найвиразніше характеризують дійових осіб, допомагають уявити їхній стан, знаходити портрет героя; розвивати творчу уяву, фантазію; виховувати шанобливе ставлення до людей похилого віку.

2 Клас | Читання | Переглядів: 5093 | Додав: SYLER

Урок 106. Характер персонажа. Віра Артамонова «Ясенок»

Мета: ознайомити учнів з творчістю письменниці Віри Артамонової; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; навчати помічати в тексті образні вислови, які допомагають яскраво уявити описані картини; збагачувати мовлення учнів; розвивати пам'ять, увагу; виховувати любов до художнього слова.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3483 | Додав: SYLER

Урок 105. Дорожчого за Вітчизну немає нічого. Василь Сухомлинський «Верба — мов дівчина золотокоса»

Мета: вдосконалювати навички правильного й виразного читання; збагачувати словниковий запас учнів; формувати оцінні судження; розвивати вміння передавати різні почуття під час читання; прищеплювати любов до Батьківщини.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3059 | Додав: SYLER

Урок 104. Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розширити і поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; формувати у дітей культуру почуттів; виховувати шанобливе ставлення до матері.

2 Клас | Читання | Переглядів: 2499 | Додав: SYLER

Урок 103. Побачити прекрасне. Основна думка твору. Василь Сухомлинський «Які вони бідні»

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю В. Сухомлинського; формувати навички вдумливого виразного читання; розвивати мислення, мовлення, уважність; виховувати любов до природи.

2 Клас | Читання | Переглядів: 4229 | Додав: SYLER

Урок 102. Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Хвиля-напасниця»

Мета: продовжити ознайомлення учнів із творчістю Миколи Трублаїні; формувати навички свідомого виразного читання вголос та мовчки, мовленнєві вміння; розвивати зв'язне мовлення; образне мислення, виховувати любов до тварин.

2 Клас | Читання | Переглядів: 3389 | Додав: SYLER