Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Урок № 28

Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з об’ємними виробами з природного матеріалу; розвивати творче мислення, художній смак, охайність; виховувати працьовитість, відповідальність, взаємодопомогу Обладнання: природний матеріал (шишки, каштани, жолуді, горіхи, гілочки дерев, листя, горобина); клей; пластилін; ножиці; шило; серветка, коробки з-під цукерок.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з природним матеріалом. У нас сьогодні – робота у групах. Ми будемо виконувати колективну роботу: створимо панно з природного матеріалу.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1.    Вступна бесіда.

       Який природний матеріал нам потрібен? (Діти перелічують.)

       Композицію якої тематики можна зробити?

       Який природний матеріал нам для цього потрібен?

       Якими інструментами необхідно користуватися?

2.    Демонстрація та аналіз зразка

3.    Інструктаж із техніки безпеки.

• Користуючись шилом, працюйте на дощечці.

• Користуючись ножицями, обережно повертайтеся до сусіда.

• Дотримуйтеся правил гігієни під час роботи з клеєм тапластиліном.

4.    Інструктаж учителя.

       Спочатку обговоріть у групі, якої тематики буде ваша композиція.

       Потім поміркуйте, які вироби потрібно зробити.

       Розподіліть роботу поміж членами вашої команди.

       Відберіть такі матеріали, які вам потрібні для виконання роботи.

       Користуючись правилами техніки безпеки та гігієни, починайте роботу.

       Коли окремі вироби будуть готовими, розташуйте їх на коробці або дощечці, приладнайте за допомогою клею або пластиліну.

       Прикрасьте композицію яскравим оздобленням.

5.    Фізкультхвилинка

       Вийшло з хати кенгуру,

Потягнулося від сну,

Вмило ручки, оченята,

Взуло білі чоботята,

Стало квіточки збирати

Для матусеньки на свято.

ІV. Практична робота учнів:

1.    Самостійна робота учнів.

Учитель пропонує учням зразок виконаної композиції. Діти вирішують самостійно, будуть вони виконувати роботу за зразком або за власним задумом.

2.     Виставка та оцінювання робіт:

       Чия композиція вам сподобалася найбільше?

       Хто виявив більше фантазії?

       Яка робота виконана охайніше?

V. Підсумок уроку

       Чого навчилися на уроці?

       Яку композицію вирішили створити?

       Як відбувалася робота у групах?

Що найбільше сподобалося на уроці?
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 1487 | Рейтинг: 0.0/0
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового...
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Текстильні матеріали. Загальні поняття про прядиво, нитки, тканини та ткацтво
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]