Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Урок № 27

Тема: «Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення».

Мета: вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну.

Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі художників-дизайнерів. Люди цієї професії володіють художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх роботи прикрашають наше життя.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1.    Вступна бесіда.

       У своїй роботі ми будемо використовувати різний матеріал. Здогадайтесь, який?

       Яскраві пелюстки

І запах пречудовий —

І хочеться усім

Побачити їх знову. (Квіти)

       Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя)

       Є у голочки подружка,

Що прив’язана до вушка.

Слід у слід за нею ходить,

Візеруночки виводить. (Нитка)

       Ще допоміжним матеріалом є гілочки дерев, мушлі, пісок тощо.

2.    Демонстрація та аналіз зразка

3.    . Інструктаж із техніки безпеки.

• Ножиці — гострий інструмент

• Зберігати ножиці необхідно у закритому вигляді.

• Різати потрібно сидячи, не розмахувати ножицями, стежити за паль-цями.

• Без дозволу вчителя не брати інструменти.

4.    Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота:

1.    Інструктаж учителя.

       Розгляньте зразок «Акваріум».

       У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору.

       Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки («морські камінці») або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки.

       Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і приклейте у коробку на основу.

       Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя.

2.    Робота над виготовленням панно:

Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом.

 

Теми панно:

• «На лісовій галявині»;

• «На лузі»;

• «Чарівний ліс»;

• «На березі річки» тощо.


Учитель надає допомогу учням.

3.    Виставка та оцінювання робіт.

Критерії відбору:

Ø    оригінальність ідеї,

Ø    самостійність виконання,

Ø    охайність.

VІ. Підсумок уроку

       Чого ви навчилися на уроці??

       Хто зробив панно за власним задумом?

       Яку тему ви обрали? Чому?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 4494 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Декоративна аплікація
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]