Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну
Урок № 24

Тема: «Жителі зоопарку, виліплені з пластиліну».

Мета: удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визначати форму і пластику окремих частин тіла тварин і відтворювати їхні образи в ліпленні; розвивати образне мислення, уяву, фантазію, гнучкість та вправність руки.

Обладнання: таблиці із зображенням та послідовністю ліплення тварин;

ілюстрації, іграшкові тварини.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

    Діти, сьогодні ми проведемо уявну екскурсію до зоопарку та познайомимося із його мешканцями.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1. Відгадування загадок.

    Колобка я з’їла, до вовчика в хату сіла,

Вовкові — сестричка, а звуть мене... (лисичка).

    Хижий звір у хащах спить. Як зареве, як заричить!

Листя осипається з дерев. Хто ж це? Відгадали?... (Лев)

    Я шукаю мед, малину, рибку сам собі ловлю,

Влітку й миті не спочину, а зайде зима, то сплю. (Ведмідь)

    Така велика, довгонога і більша за найбільшу шафу,

Така розумна і красива у зоопарку є... (жирафа).

2. Гра «Підбери малюнок до відгадки».

3. Бесіда.

    Діти, ви бували у зоопарку, бачили звірів, які живуть у ньому. Де хто з вас бачив тварин у цирку, в кінофільмах, на кольорових фотографіях та ілюстраціях. Вдома ви граєтесь з іграшковими тваринами. Саме іграшки, які ви принесли сьогодні на урок, допоможуть вам виліпити з пластиліну улюблену тварину.

    Розглянемо наприклад, форму іграшкової лисиці. У неї маленька голова, загострена до носа, тулуб видовженої форми, довгий хвіст, короткі тонкі лапки.

    Гостроносенька, хвостата

Ця тваринка рудувата.

Хутро в неї гарне, пишне,

Особливо хвіст розкішний!

На зайців вона полює,

Бідолашних нюхом чує!

Мишу й птаха може з’їсти,

Може і в курник залізти!

Полюбляє і рослини:

Ягоди, плоди, насіння.

Взимку їй також не спиться,

А зовуть її... (лисиця).

       А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу багатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку.

       Перед роботою пропоную вам завдання на кмітливість про звірів-хижаків.

       А тепер розгляньте інші іграшки.

4. Перегляд демонстраційного матеріалу.

Обговорення особливостей будови тіла різних тварин.

5. Послідовність ліплення вчителем й учнями лисички (колективна робота).

    Для ліплення лисички потрібно поділити пластилін на чотири частини. З найбільшого шматочка зліпити тулуб. Із другого — голову, витягнувши мордочку і зробивши вуха. Третю частину поділити на чотири однакових шматочки — це будуть лапи. З останнього шматочка пластиліну зліпіть хвіст. Частини з’єднайте. Так само можна виліпити й іншу тваринку.

ІV. Практична робота:

1.    Поточний інструктаж.

2.    Аналіз помилок.

3.    Виставка учнівських робіт.

V.Підсумок уроку:

    Що найбільше сподобалося на уроці?

    Чому ви навчилися?

    Кому ви б подарували свій виріб.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2709 | Рейтинг: 0.0/0
Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
Комбінована аплікація
Створення макета предмета для казкового персонажа
Міні-проект. Як облаштувати джерело?
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]