Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»
Урок 50

Тема. Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»

Мета: дати загальне уявлення про різні споруди та будівництво, колек-тивну працю будівельників; збагачувати досвід конструювання будинків різного призначення за малюнком, схемою, відповідно до задуму; привча-ти працювати колективно.

Обладнання: проект казкового містечка, зображення вулиці міста або села з будинками різного призначення: школа, санаторії, дитячий садок; окремі схеми цих споруд; будівельні конструктори.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Учитель

Раз, два, три, чотири —

Дзвенять пилки і сокири.

У ножівки гострі зуби

Розтинають навпіл дуба.

Тільки тирса золота

Із пропилу виліта.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

• Про кого цей віршик? (Про столяра)

• А що може зробити столяр?

• Хто ще бере участь у будівництві будь-якої споруди?

• Хто допомагає людям в будівництві?

• Що за машина: шия жирафа, а сила слона? (Підйомний кран)

— І от сьогодні до нас у клас завітав Незнайка з проектом забудови каз-кового містечка і запропонував, щоб діти спорудили його з деталей конс-труктора. Давайте ознайомимося із цим проектом.

ІІІ. Хвилина практичного вправляння

• Які будівлі ми бачимо на проекті? (Одноповерхові, багатоповерхові, ма-газин, школа, дитячий садок)

• Чи відрізняються ці будівлі одна від одної?

• Чим? Чи подобаються вони вам?

IV. Заохочення до колективної праці

— На замовлення Незнайки ми з вами будемо працювати сьогодні за проектом «казкового містечка». Клас поділимо на групи:

І група буде будувати одноповерхові будинки;

ІІ — будувати школу;

ІІІ — дитячий садок;

IV — магазин;

V — двоповерховий будинок.

Звернемо увагу на конструкцію будинків різного призначення.

(У магазинах великі вікна для вітрин; дитячий садок, як правило, з ігровим май-данчиком, школа двоповерхова тощо.)

V. Практична робота учнів

Учитель стежить, щоб учні правильно з’єднували елементи споруд, спо-нукає до взаємоконтролю, надання допомоги (якщо зробив сам,— поясни то-варишу). Виготовлені вироби розміщують на столах, щоб виконати проект «Казкового містечка».

VI. Підбиття підсумків

— Незнайко дуже задоволений Казковим містечком і хоче, щоб наступ-ного уроку ви поселили у цьому містечку казкових героїв із казки «Рука-вичка», адже дід знайшов свою рукавичку, і звірі знову залишилася без даху над головою.

VII. Прибирання робочих місць

— Казкове містечко залишаємо на столі наступного уроку.

VIII. Хвилинка поезії

СВОЇМИ РУКАМИ

Хоч як не вигадуй,

хоч як не крути,—

самі не приходять

поштові листи.

Саме неспроможне

змолотись зерно,

із пряжі саме

не зітчеться сукно.

Самі не подводяться

новобудови,

самі не напишуться

вірші чудові.

Ми все це так само,

як тата і мами,

повинні роботи

своїми руками.

(В. Лунін)

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2040 | Рейтинг: 0.0/0
Поведінка в незнайомих місцях
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
З Елзіком по планеті
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]