У категорії матеріалів: 35
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: «« 1 2 3 4 »»


Заняття 15

 Тема: Задачі на планування найгіршого варіанта (про предмети, які не мають пари)

 Мета: ознайомити учнів із новим видом логічних задач; формувати вміння планувати свої дії на кілька кроків уперед, планувати найгірший варіант, передбачати певний результат.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1958 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 14

Тема: Планування дій. Алгоритм

Мета: розкрити зміст поняття алгоритм; формувати в учнів уміння складати алгоритм здійснення того чи іншого процесу.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 2109 | Додав: SYLER

Заняття 13

Тема: Планування дій. Алгоритм

Мета: розкрити зміст поняття алгоритм; формувати в учнів уміння складати алгоритм здійснення того чи іншого процесу; розвивати вміння узагальнювати, працювати колективно, міркувати, доводити думку.
4 Клас | Логіка | Переглядів: 2524 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 12

Тема: Аналіз контрольної роботи

Мета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі; виявити причини помилок; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять визначити їх вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1462 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 11

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити знання й уміння учнів з теми «Судження»; вміння визначати правильність чи хибність різних суджень; показувати співвідношення між різними видами понять; навички логічного мислення, міркування.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1661 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 10

Тема: Завдання на повторення

Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо.., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1561 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 9

 Тема: Завдання на повторення

 Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1266 | Додав: SYLER

ЗАНЯТТЯ 8

 Тема: Завдання на повторення

 Мета: удосконалити вміння складати складні судження зі сполучниками якщо..., то, використовуючи прості судження, а також за малюнком; визначати істинність і хибність складного судження зі сполучниками якщо..., то; розв’язувати задачі за допомогою методів припущення і вилучення; доводити власні думки.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 1218 | Додав: SYLER

Здняття 7

 Тема: Складне судження зі словами якщо..., то

 Мета: ознайомити учнів зі структурою складного судження із сполучниками якщо..., то, з істинністю (хибністю) складного судження зі сполучниками якщо..., то; формувати вміння складати судження зі словами якщо..., то за малюнком чи даними простими судженнями, визначати їх істинність (хибність).

4 Клас | Логіка | Переглядів: 2809 | Додав: SYLER

Здняття 6

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого. Завдання на повторення

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про просте судження та його види, про зміст слів необхідно і достатньо; вдосконалювати вміння самостійно складати прості судження за малюнком та за допомогою даних понять, визначати його вид, розв’язувати задачі за допомогою методів припущення та вилучення.

4 Клас | Логіка | Переглядів: 2159 | Додав: SYLER