Контрольна робота

Заняття 35

Тема: Контрольна робота

Мета: перевірити вміння складати прості та складні судження, визначати їх істинність і хибність, визначати вид простого судження; розв’язувати задачі з кінця (один вид), на планування найгіршого варіанта (два види); самостійно складати судження-висновок шляхом перетворення і шляхом обернення.

Обладнання: картки із завданнями.

Хід Заняття

I. Організація учнів до Заняття

II. Контрольні завдання

Варіант 1

 1. Прочитай речення. Знайди серед них прості судження. Після кожного судження напиши, істинне воно чи хибне. Вкажи вид кожного судження.

а) У неділю я з батьком піду до цирку.

б) Після понеділка — четвер.

в) Знайди різницю числа 10 і 3.

г) У тижні 7 днів.

 2. У даних судженнях заповни пропуски так, щоб вони стали істинними.

а) Якщо у слові три голосних букви, то .

б) Для того, щоб число поділилося на 2, щоб воно було парним.

в) Якщо улітку випав сніг, то .

3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягам таких понять:

А — тварини;

В — слони;

С — мавпи;

Б — мешканці зоопарку.

За допомогою цих понять склади судження-засновок. Побудуй судження-висновок. Вкажи шлях побудови судження-висновку:

а) починати зі слова всі;

б) починати зі слова кожен;

в) починати зі слова деякі.

4. У Сергія були цукерки. Половину всіх цукерок та ще 3 він віддав своєму другові Дмитрику, половину решти та ще 4 цукерки — сестрі Оленці. Після цього у нього залишилося 2 цукерки. Скільки цукерок було у Сергія спочатку?

5. У шухляді лежали різнокольорові кульки: 9 зелених, 5 чорних, 12 жовтих, 6 сірих, 8 жовтих. Скільки кульок треба вибрати із шухляди навмання, щоб серед вийнятих обов’язково було:

а) 4 жовті;

б) по 3 кульки кожного кольору;

в) 4 кульки одного якогось кольору?

Варіант 2

1. Прочитай речення. Знайди серед них прості судження. Після кожного судження напиши, істинне воно чи хибне. Вкажи вид кожного судження.

а) Мені вчора подарували новий конструктор.

б) Всі прикметники змінюються за родами.

в) Скільки днів у березні?

г) Деякі слова мають корінь.

2. У даних судженнях заповни пропуски так, щоб вони стали істинними.

а) Якщо воду остудити до нуля градусів, то .

б) Якщо взимку було б 30 градусів тепла, то .

в) Для того, щоб зварити компот, мати фрукти.

3. За допомогою кругів Ейлера покажи співвідношення між обсягами таких понять:

А — числа;

В — трицифрові числа;

С — двоцифрові числа;

В — числа, які діляться на 100.

За допомогою даних понять склади судження-засновок. Побудуй судження-висновок. Вкажи шлях побудови судження-висновку:

а) починаючи зі слова всі;

б) починаючи зі слова жодний;

в) починаючи зі слова деякі.

 4. Господарка продавала персики. Першому покупцеві вона продала половину персиків, які в неї були, та ще 5 персиків, другому — половину залишку й останні 2 персики. Скільки персиків було у господарки спочатку?

 5. У шухляді лежали рукавички одного розміру: 6 пар сірих, 3 пари чорних та 7 пар коричневих. Скільки рукавичок треба вибрати із шухляди навмання, щоб серед них обов’язково було:

а) по 1 парі кожного кольору;

б) 2 пари рукавичок одного якогось кольору?

III. Підсумок Заняття

Категорія: Логіка | Додав: SYLER (13.02.2014)
Переглядів: 2162 | Рейтинг: 3.2/4
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла...
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету
Весняні свята. Великдень
Аплікація із рослинних форм
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]