Цінність і неповторність людськогжиття

УРОК34

Тема. Цінність і неповторність людськогжиття

Мета: формувати уявлення прцінність і неповторність людськогжиття; розвивати розуміння кожною дитиною своєї індивідуальності; виховувати бережливе ставлення двласногжиття і життя інших людей.

ХІД УРОКУ

1. Вступна бесіда

Учитель. Щдля вас є найціннішим? Чому?

— Що, на вашу думку, може зробити життя щасливим?

— Розмістіть слова в порядку значущості для себе.

Дружна сім’я, великий будинок, добре оплачувана робота, здоров’я, освіта, надійні друзі, гроші, любов, гарна зовнішність, впевненість у собі, працьовитість, самостійність.

— Які чинники негативнвпливають на людське життя? (Лінь, злість, егоїзм, жадібність, заздрість, шкідливі звички тощо)

2. Робота з підручником (С. 70)

— Щне сприяє хорошому настрою?

— Чи погоджуєтесь ви з думкою, щмайже все можна змінити?

— Щу світі неповторне й незамінне?

— Чому вон— найцінніше?

— Розгляньте малюнок на с. 70.

— Як довести, щлюди — різні й неповторні?

— Як треба жити? (Жити, щоб всім булприємно, весело, щоб всі тішилися тобою і могли на тебе покластися...)

— Чому потрібнберегти здоров’я, вчитися дарувати людям радість?

— Чи вам ваші власні можливості?

Гра «Мета життя»

Учитель просить дітей перерахувати різні цілі в житті людини. Наприклад: стати відомим, мати цікаву професію, мати вірногдруга, щасливу сім’ю, знати багатмов, мати умілі руки, ніколи не хворіти тощо. Всі цілі записуються на дошці під номерами. На підлозі крейдою креслиться колдіаметром від одногддвух метрів. Колділиться на сектори за кількістю цілей, записаних на дошці. На кожному секторі пишеться номер. Діти пчерзі із заплющеними очима кидають м’яч у коло. М’яч потрапляє в сектор під тим абіншим номером. Дитина читає на дошці мету життя під цим номером і розповідає, щможна зробити вже сьогодні, щоб швидше досягти цієї мети в майбутньому.

— Як ви вважаєте, чи потрібнмати мету у своєму житті? Чи є мета життя у вас?

— Якщу людини є мета, їй важче аблегше живеться?

— Щзначить висока мета?

— Чи є серед ваших друзів люди, які знають мету свогжиття і прагнуть її досягти?

— Як ви вважаєте, в якому віці людина повинна замислюватися прмету в житті?

— Які книги, фільми абподії допомогли вам замислитися прсвою життєву мету?

— Чи може людина мати багатцілей у житті?

3. Фізкультхвилинка

Гра «Потягни канат»

Стати прямо, руки підняти на висоту грудей, ноги нарізн(вдихнути повітря), робити такі рухи, ніби тримаєшся за канат і тягнеш йогвниз, трохи згинаючи коліна (видихати повітря), поки вчитель не порахує д7-8.

4. Робота в зошиті (С. 62)

1) № 1. Прочитайте прикметники дслова «життя». Підкресліть, яке життя обрали би ви.

Щасливе, активне, нудне, легке, важке, цікаве, чесне, творче, бездіяльне, трудове, безрадісне, солодке.

2) № 2. Доповніть прислів’я, поясніть їх зміст.

• Мудрим ніхтне вродився, а...

• Щпосієш, те й...

• Хттерпеливий, той...

• Добру людину бджола не...

Слова для довідок: навчився, пожнеш, щасливий, жалить.

5. Підсумок уроку

— Яку цінність для країни становить кожен із вас?

— У чому полягає неповторність людини?

— Як впливають на здоров’я неприємності?

— Щу світі неповторне й незамінне?

— Як треба жити?

— Як кожна людина повинна ставитися дсвогжиття?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 3183 | Рейтинг: 0.0/0
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни...
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси
Симетричне вирізування
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]