У категорії матеріалів: 69
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: «« 1 2 ... 4 5 6 7 »»


Тема. Складання алгоритмів з циклами для виконавців. Логічне слідування. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета: Сформувати поняття логічного слідування. Навчити дітей використовувати логічне слідування при складанні циклічних алгоритмів. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам’ять. Виховувати самостійність, цікавість до інформатики.

4 Клас | Інформатика (Сходинки до інформатики) | Переглядів: 2111 | Додав: SYLER

Тема. Заперечення висловлень. Програма «Виконавець Кенгуру»

Мета: Сформувати поняття висловлень-заперечень. Удосконалювати вміння створювати алгоритми з циклами для виконавців. Розвивати пам’ять та пізнавальну цікавість; Виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.


Тема. Підсумковий урок за І семестр

Мета: Повторити вивчене за семестр; Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів працювати звиконавцями та мережею Інтернет; Розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; Виховувати інтерес до інформатики.


Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру»

Мета. Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення.


Тема. Алгоритми з циклами. Програма «Виконавець Садівник»

Мета. Формувати уміння складати алгоритми з циклами; Розвивати пам’ять, логічне мислення, уяву; Виховувати інформаційну культуру.


Тема. Цикли. Блок-схеми алгоритмів з циклами. Програма «Виконавець Садівник»

Мета. Сформувати в учнів поняття циклу та його графічного представлення. Розвивати в учнів уяву, пам’ять, увагу, алгоритмічне та логічне мислення. Виховувати охайність, відповідальність.


Тема. Алгоритми з розгалуженнями. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. Сформувати вміння працювати з блок-схемами розгалуження та складати алгоритми з розгалуженням. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву. Виховувати інформаційну культуру молодших школярів.


Тема. Розгалуження. Блок-схеми алгоритмів з розгалуженням. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. Сформувати поняття розгалуження та графічного представлення розгалуження; Розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пам'ять, уяву; Виховувати інтерес до інформатики.


Тема. Алгоритми в математиці. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Восьминіжка»

Мета. Дати уявлення про використання алгоритмів у математиці. Розвивати пам'ять, уяву, мислення. Виховувати інтерес до інформатики, самостійність, доброзичливе ставлення один до одного.


Тема. Лінійні алгоритми. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Кенгуру»

Мета. Формувати поняття лінійних алгоритмів та блок-схеми алгоритму. Дати уявлення про принципи побудови блок-схеми алгоритму. Розвивати пам'ять та пізнавальну цікавість. Закріплення навичок роботи з комп’ютером; Розвиток логічного мислення, просторової уяви; Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики.