Текстовий редактор

Тема: Текстовий редактор

Мета уроку:

  • розвивати навички роботи з текстовим редактором;
  • задачі на множини, перетин множин;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати любов до природи.

Обладнання: програма "WordPad".

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Задача (Льюїса Керрола). В жорстокому бою 70 із 100 піратів втратило око, 75 – одне вухо, 80 – поранень в руку i 85 в ногу. Яка максимальна кількість піратів, що отримали всі чотири поранення?

Іноді розв'язування задачі зручно показувати на малюнках. Після першої умови ясно, що 70 шрамів мають 1 поранення,  решта 30 поранень не мають.

Після другої умови при yмовi, що кількість поранених мінімальна, будемо вважати, що 30 піратів, що не мали поранень, отримають перше поранення. А оскільки всього отримало поранення 75, то iз тих, що раніше отримали поранення ще 45 отримають його вдруге. Всього 1 поранення будуть мати 55 піратів, 2 поранення – 45 піратів.

1.       Після третього поранення (80 пipaтів), тих, хто мав одне поранення, отримають його вдруге (55). Із тих, хто мав 2 поранення, третє обов'язково отримають ще 25 (80 - 55 = 25). Тобто маємо, що 2 поранення мають 55 + 20 = 75 пірата, 25 матимуть 3 поранення.

2.       Відомо, що ще 85 шрамів отримали поранення, з них для 75 це буде 3-є поранення, а серед тих, що мали 3 поранення 4-е поранення обов'язково отримають ще 10 (85-75=10).

Відповідь: мінімальна кількість пipaтiв, що отримали 4 поранення.

II.        Перевірка домашнього завдання.

  1. Актуалізація опорних знань.
  2. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота з підручником.
  2. Фізкультхвилинка.

Раз, два! –

Bci пірнають,

Три, чотири! – виринають.

П'ять, шість! - на воді

кріпнуть крильця молоді.

Сім, вiciм! - повторили

I за парти тихо сіли.

V.        Робота за комп'ютером. Пpoграма "WordPad"

Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad.

Виконати завдання стор.49.

Релаксація.

Вправи для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі .

Вправи для рук.

3ігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.

VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

VII.     Домашнє завдання.

Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 49).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (21.03.2017)
Переглядів: 964 | Рейтинг: 0.0/0
Урок-повторення. У комп’ютерному класі
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист»....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]