Виготовлення квітів з кольорового паперу до дня вчителя.
Хід уроку.
I. Організаційна частина.
1. Привітання.
Стали, дітки, рівненько.
Посміхнулись веселенько.
Гостей наших привітали
і за парти посідали
2. Організація робочих місць, перевірка готовності учнів до роботи.
II. Основна частина.
1. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація трудової діяльності.
- Діти, а яке свято наближається? (День вчителя).
2. Прослуховування вірша « День вчителя»(читання вірша учнями напам’ять).
День вчителя
Перша вчителько,
Уклін вам до землі,
Хай прекрасні будуть дні,
Хай минуть вас злі,
На важкій шкільній ви ниві
Кожен день в труді.
Будьте завжди ви щасливі,
В радості живіть,
Вчителю мудрий,
Вчителю добрий,
Нас навчили ви,
Нас ви ростили.
Дай Боже щастя,
Вам, справжня людина,
Щоб мали терпіння,
Щоб мали ви сили.
Вчителям вклонімося в ноги
В день святковий всі ми
Нас научили усього,
Нас ви зробили освіченими.
Доземна вклоняємось нині
Вам, вчителі, з пошаною,
Хоч скроні ваші вже сиві,
Міцні ви шкільною славою!
Діти, як автор називає вчителя? А що ви можете сказати про свого вчителя, який він?
Завтра всі будуть дарувати вчитителям подарунки, квіти, а я хочу з вами зробити подарунки для вчителів-це буде ваза з квітами, але не з звичайними квітами, а квітами із паперу. Які ніколи не зав’януть і будуть завжди нагадувати про вас.
3. Аналіз зразка.
4. Вступний інструктаж.
а) квіти з пелюстками(різнобарвні).
Як виконується квітка?
o Спочатку вирізається круг( ви обводите шаблончик);
o Вирізаються пелюстки( чим більше ви виріжете пелюсток, тим квітка буде гарнішою і пишнішою);
o Вирізавши пелюстки, ми дуже обережно розправляємо ножиці і гострим лезом проводимо по пелюстці;
o Кінець ми приклеюємо до нашої серединки і отримуємо дуже гарну квітку.
б) квітка із папіросної бумаги.
o Відрізаємо кусок проволоки;
o Розкладаємо охайно бумагу;
o Починаємо згибати складки;
o Для виготовлення стебла скрипіть два її кінця разом ,підрівняйте краї ножицями.
в) квітка різана;
o Відрізаємо лінію( чим довша лінія, тим пишніша квітка);
o Робимо розрізи;
o Намотуємо на олівець.
5. Повтор учнями послідовності виконання роботи.
6. Критерії оцінювання.
7. Фізхвилинка.
Раз! Два! Час вставати,
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідаймо,
Швидко втому проганяймо.
П’ять! Шість! Засміялись,
Кілька раз понахилялись.
Сім! Вісім! Час настав
Повернутися до справ
ІІІ. Практична робота.
1. Індивідуальний, груповий, фронтальний інструктаж.
2. Техніка безпеки з ножицями.
Пам’ятка
 Якщо ріжуть по прямій, то папір тримають у лівій руці, а ріжуть правою. Ножиці переміщаються уздовж розрізу.
 Якщо ріжуть по кривій лінії, повертати треба не ножиці, а папір.
 Не клади ножиці на край столу.
 Не тримай ножиці кінцями вгору.
 Не залишай в розкритому вигляді.
 Передавай їх, тримаючи за робочу частину.
А зараз до роботи.
ІV. Заключна частина.
1. Виставка учнівських робіт.
2. Підсумок.
3. Прибирання робочих місць.
Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: zer23 (23.05.2017)
Переглядів: 1558 | Рейтинг: 0.0/0
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ...
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]