У категорії матеріалів: 122
Показано матеріалів: 111-120
Сторінки: «« 1 2 ... 10 11 12 13 »»


Тема: З чистого джерела народної мудрості

Мета: дати ширші уявлення про фольклорні джерела; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції; розвивати пам’ять, мислення; вдосконалювати техніку читання.

4 Клас | Читання | Переглядів: 1605 | Додав: SYLER

Тема: Народні усмішки. Прислів’я і приказки. Скоромовки. Загадки

Мета: розширити знання дітей про малі форми усної народної творчості; розвивати техніку читання; виховувати любов до рідного краю, бажання більше дізнатися про його історію, культурні традиції.

4 Клас | Читання | Переглядів: 3268 | Додав: SYLER

Тема: Легенди. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (народна легенда). Українські народні пісні

Мета: ознайомити учнів із легендою як жанром усної народної творчості; збагачувати уявлення про народну пісню; ознайомити з легендою про народного героя, гетьмана України; розвивати навички швидкого, виразного, свідомого читання; виховувати любов до народної пісні, почуття гордості за свій народ.

4 Клас | Читання | Переглядів: 2674 | Додав: SYLER

Тема: Притчі: «Без труда нема плода»; «У пригоді»; «Батькові поради»

Мета: ознайомити з суттєвими ознаками притчі; виховувати повагу до народної моралі; збагачувати словниковий запас новими словами; удосконалювати уміння читати за особами, з’ясувати головну думку, встановлювати взаємозв’язок між нею і заголовком твору; виховувати інтерес і повагу до усної народної творчості.

4 Клас | Читання | Переглядів: 2982 | Додав: SYLER

Тема: «Мудра дівчина» (українська народна казка). Побутові казки

Мета: розширити й узагальнити знання дітей про види народних казок, які вони читали у початкових класах; ознайомити з ознаками побутової казки; удосконалювати вміння читати діалоги, знаходити в тексті зачин, основну частину і кінцівку; формувати уміння висловлювати моральні оцінні судження, складати характеристику дійових осіб казки; виховувати любов, повагу та інтерес до усної народної творчості.

4 Клас | Читання | Переглядів: 4169 | Додав: SYLER

Тема: «Твоя бібліотечка» (за О. Єфімовим). Н. Умеров «Про книжку». С.Михалков «Пісенька юних читачів». М. Чепурна «Золота хвилина»

Мета: виховувати бажання збирати і берегти книжки; удосконалювати навичку правильного, свідомого читання; вміння виділяти головне, обговорювати прочитане; удосконалювати уміння виразно читати, розвивати образне мовлення і мислення; збагачувати знання про духовні надбання українського народу.

4 Клас | Читання | Переглядів: 2066 | Додав: SYLER

Тема: Твій друг — книга!

Мета: дати учням загальні відомості про книгу як історичну пам’ятку людства, як коштовний скарб, в якому сховане джерело мудрості, нако-пиченеї віками; ознайомити з основними історичними етапами створення книги; пробуджувати в учнів бажання пізнавати нове, читаючи книги; виховувати у дітей любов і бережливе ставлення до книги.

4 Клас | Читання | Переглядів: 1240 | Додав: SYLER

Тема: Як читають книги? Як читати «Читанку»? Розумні і вірні друзі (за К. Паустовським). Завітай до бібліотеки. Суперечка двох книг. В. Сухомлинський «Цікаво знати»

Мета: залучити учнів до визначення мети читання різних книжок; розвивати бібліографічні вміння; збагачувати мовлення учнів літературознавчими термінами; удосконалювати уміння аналізувати текст, виділяти нову інформацію; виховувати любов до книги, бажання читати художню літературу.

4 Клас | Читання | Переглядів: 1656 | Додав: SYLER

Тема: Звернення до читача. М. Сингаївський «До школи». Які книги ти читаєш? З чого складається книга? Хто створює книгу?

Мета: створити емоційний настрій від зустрічі з новим підручником; викликати у дітей інтерес до його читання; розширити знання дітей про види книжок, розвивати вміння орієнтуватися у структурі книжки; розкрити складний шлях створення книжки; збагачувати мовлення книгознавчими термінами; розвивати дослідницькі уміння.

4 Клас | Читання | Переглядів: 1441 | Додав: SYLER

Тема: Вступний урок до теми «Рости книголюбом!». Усна народна творчість

Мета: ознайомити учнів із завданнями нового розділу; розширити знання учнів про види усної народної творчості; прищеплювати увагу, повагу до кожного вимовленого слова, до якості й чистоти мовлення; розвивати уявлення про влучність, красу рідного слова; пробуджувати інтерес дітей до рідного слова.

4 Клас | Читання | Переглядів: 1563 | Додав: SYLER