Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі

Урок № 17

Тема: Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з назвами шахових фігур;
  • побудова геометричних фігур в програмі «Paint»;
  • розвивати логічне і образне мислення;
  • виховувати цікавість до шахової гри.

Обладнання: програма «Paint».

Хід уроку

 

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти ми з вами знаходимось у комп’ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас?

Наприклад:

1.      Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, наблизилась щільно до екрана монітора і стала водити пальчиком рпо тексту на екрані монітора .

  • Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

2.      Старанний учень, виконуючи завдання по картці, прикріпив її скетчем до екрана монітора..

  • Які правила техніки безпеки він порушив?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Робота над запитаннями.

  • Яку тему ми вивчали на минулих уроках?

Фронтальна перевірка.

  • Що допомагає людині сприймати інформацію? (Очі, ніс, язик, вуха, шкіра).

Розминка.

На минулому уроці ви розв’язували задачі для допитливих, вирішували ребуси та кросворди. Сьогодні ми знову ж таки будемо розгадувати ребуси.

Ребус – це загадка, в якій слова, що розгадуються, подано у вигляді малюнків у поєднанні з літерами та іншими знаками.

Спробуйте розгадати наступні ребуси:

Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми будемо знайомитися з шаховими фігурами.

Отже, тема уроку «В гостях у Ганнусі».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.

  • Що таке шахи?
  • Які є шахові фігури?
  • Хто з вас вміє грати в шахи?

Мудрунчик вже бував у Ганнусі вдома. Кожного разу йому було там дуже цікаво. Сьогодні вели розмову про шахи. Ганнусин дідусь розповів про шахові фігури, про саму гру, про чемпіона світу з шахів у 2002 році українця Руслана Пономарьова.

Шахи – це старовинна гра. Вона народилась в Індії.

2. Робота з підручником (сторінка 34).

Читання вголос віршів про шахові фігури.

3. Фізкультхвилинка.

Віє вітер нам в ліце,

Захиталось деревце.

Вітерець все тихше-тихше,

Деревце все нижче-нижче.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Бесіда.

Програма «Paint». Запуск програми (повторити)

  • Діти, скажіть, як тримати спину, працюючи за комп’ютером?

Сьогодні будемо малювати будинок за допомогою геометричних фігур, що внизу на панелі інструментів. Їх чотири.

Обрати спочатку прямокутник. З’явилося зразу три в кінці панелі. Обрати колір. Потім потрібно клацнути лівою кнопкою миші на верхній прямокутник. Перевести вказівник миші на аркуш. Натиснути і не відпускати кнопку миші. Перемістити мишу праворуч і вниз, поки не вийде прямокутник. Потім відпустити кнопку миші.

Виконайте дії з кожним прямокутником, а потім з іншими фігурами.

Можна обрати 2 кольори і зробити основний колір і підкладку або контур.

2.  Практична робота учнів

Учні створюють  малюнок.

3. Релаксація.

  1. Повільно переведіть погляд вгору- вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.
  2. Міцно зажмурте очі (рахуючи до трьох), відкрийте їх і подивіться вдалину (рахуючи до 5). Повторити 4-5 разів.

V. Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

  • Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці?
  • Які шахові фігури ви знаєте?
  • Яка із шахових фігур є головною?
  • Скільки всього шахових фігур?

VІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (Підручник, сторінка 35)

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 2132 | Рейтинг: 0.0/0
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання»
У царстві тварин
Родина, рідня, рід. Сімейний календар
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]