Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики

Урок № 5

Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з поняттями «істинні та хибні висловлення»;
  • розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу;
  • виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: програма «Мильні бульбашки».

Хід уроку

І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі. )Діти розповідають правила техніки безпеки)

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Діти, яким було ваше домашнє завдання?

Завдання «Для розумників і розумниць».

Поміркуй і закінчи висловлення:

  • Якщо брат старший, ніж сестра, то сестра … .
  • Якщо джерельце вужче, ніж ріка, то ріка … .
  • Якщо поїзд рухається швидше, ніж мотоцикл, то мотоцикл … .

Діти, а  зараз  прочитайте, які висловлення склали ви. (Діти читають свої висловлення).

  • Якого кольору м’ячики потрапили до кишені клоуна?

Вставити слова замість пропусків.

  • На ________________ _________________ відображається інформація, з якою працює комп’ютер.
  • В системному блоці знаходяться _______________, ___________________, пристрої для введення і збереження інформації.
  • Попереду монітора розташована _________________, а поруч - ______________ .
  • За допомогою _______________ можна надрукувати тексти і малюнки.
  • За допомогою _______________ можна ввести в комп’ютер те, що зображено на фотографії.
  • За допомогою ______________ можна обмінюватися інформацією між комп’ютерами, що знаходяться в різних місцях.

Розминка.

На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.

  • Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з’їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву. А морква – це не ягода).
  • Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осику чи на дуба? (На мокре).
  • Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 10 пташок полетіло. Скільки всього пташок залишилося? (Жодної).
  • На липі було 6 гілок. На кожній гілці було по 4 менших гілки. На кожній меншій гілці росло по 8 груш. Скільки всього груш росло на гілках? (на гілках груш немає, тому що вони не ростуть на липі).

До яких залікових шпар підходять ці ключі?

Молодці, діти, ви правильно зробили ці завдання. А зараз подумайте і скажіть, чи було в цих завданнях щось таке, чого бути не може. (так).

Що саме? (груші не ростуть на липах, а морква – це не ягода).

Повідомлення теми і мети уроку.

Отже, такого бути не може, щоб груші росли на липі, а морква – це не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або вони називаються хибними. Вдома ви складали правильні висловлення. І сьогодні на уроці ми з вам и ознайомимося з поняттями «хибні та істинні висловлення». І тема сьогоднішнього уроку називається «Після уроків. Висловлення істинні і хибні».

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Слухання казки «Після уроків». (Сторінка 12 у підручнику).

Діти, ви уважно прослухали цю казку. А тепер скажіть: висловлення «Заєць з’їв на обід вовка» є істинним чи хибним? (Хибним, тому що заєць боїться вовка. А ще заєць їсть тільки рослини).

2. Читання розповіді в ролях.

3. Вибіркове читання.

  • Прочитати з тексту лише істинні висловлення.
  • Прочитати з тексту лише хибні висловлення.
  • Знайти серед виділених висловлень спочатку істинні висловлення, а потім хибні.

4. Фізкультхвилинка.

Один – піднести руки вгору,

Два – нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги

І торкайтеся підлоги.

Три, чотири – прямо стати

Будемо відпочивати.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Бесіда.

Діти, пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Мильні бульбашки».

Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли  вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі. 

2. Практична робота учнів.

Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером.

3. Релаксація.

  1. Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. повторити 4-5 разів.
  2. Міцно  зажмурити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалину (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.

V. Закріплення знань учнів.

Підсумок уроку.

  • Що вам найбільше сподобалось сьогодні на уроці?
  • Яке висловлення вважається хибним?
  • Наведіть приклади хибних висловлень.
  • Яке висловлення є істинним?
  • Наведіть приклади істинних висловлень.

VІ. Домашнє завдання (диференційоване).

Завдання 1. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 13 у підручнику.

Завдання 2. придумати 2 хибні висловлення та 2 істинні висловлення.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 1514 | Рейтинг: 0.0/0
Симетричне вирізування. Витинанки. Серветки (з паперу)
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання
Як людина пізнає світ
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]