Урок-повторення. У комп’ютерному класі

Урок № 1

Тема: Урок-повторення. У комп’ютерному класі.

Мета уроку:

  • повторити техніку безпеки при роботі на комп’ютері;
  • виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету;
  • допомагати переборювати бар’єр «людина-комп’ютер».

Обладнання: стенд «техніка безпеки в картинках» чи сторінка «Як поводитись з комп’ютером».

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

ІІ. Розминка.

— Діти, у 1 класу нашим постійним помічником на уроці інформатики були інопланетянин  Елзік та дівчинка Ганнуся. Сьогодні ми знову з ними зустрінемося. Але до них приєднається гномик Мудрунчик. Вони хочуть перевірити, чи не забули ви за літо рахувати від 1 до 10 та розв’язувати найпростіші задачі. Якщо ви правильно виконаєте ці завдання, то вони і надалі будуть разом з нами мандрувати по Країні Інформатики.

Ось які завдання вам задає  інопланетянин  Елзік:

  • Порахувати від 1 до 10.
  • Порахувати до 10, пропустивши 4 та 7.
  • Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові?

            Ганнуся хоче, щоб ви виконали ось такі завдання:

  • Порахувати від 10 до 1.
  • Вставити замість крапок пропущені числа: 1, 2, …, 4, 5, …, …, 8, 9, 10.
  • Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати: Світланка і Оленка. Як звати третю дитину?

            А завдання гномика Мудрунчик такі:

  • Назвати сусідів чисел 7, 4, 9, 6, 2 і 8.
  • Коля вищий за Васю, але нижчий за Сергія. Хто вище: Вася чи Сергій?

 

            — Молодці, діти! Ви гарно вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Отже гномик Мудрунчик, інопланетянин  Елзік та дівчинка Ганнуся із задоволенням будуть вам допомагати в оволодінні комп’ютерною грамотою в 2 класі.

Повідомлення теми і мети уроку.

На урок інформатики ми приходимо у комп’ютерний клас. Але перш, ніж сісти за комп’ютер, слід ознайомитися з правилами безпечної роботи у цьому класі. Отже тема сьогоднішнього уроку називається «У комп’ютерному класі». Ми не тільки ознайомимося з правилами поведінки у комп’ютерному класі, але й спробуємо запам’ятати їх.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Розгляд малюнків на сторінці 43.

  • Які помилки допустив Елзік при роботі за комп’ютером і що із-за цього трапилось?

Отже, щоб такого не трапилось з вами, треба гарно запам’ятати правила техніки безпеки. Давайте прочитаємо їх у підручнику.

2. Читання правил вголос, а потім самостійно.

3. Фізкультхвилинка.

Вітер очерет гойдає

І додолу нагинає,

Вліво, вправо нахилив

Й знову, знову закрутивсь.

Раптом тихо жук підліз,

Потягнувся на весь зріст,

Свій почистив язичок

Й закрутився у вальсок.

ІV. Робота за комп’ютером.

1. Програма «Як поводитись з комп’ютером».

  • Перегляд малюнків у програмі.
  • Робота парами (В процесі перегляду малюнків учні по черзі один одному задають запитання. Один учень запитує, а другий відповідає. Потім навпаки).

2. Релаксація.

  • Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. повторити 4-5 разів.
  • Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

V. Закріплення знань учнів.

1. Підсумок уроку.

  • Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
  • На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  • Як треба тримати спину?
  • Чого не можна торкатися?
  • Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  • Чи можна їсти за комп’ютерним столом?

VІ. Домашнє завдання.

  • Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 5.
  • Вивчити правила техніки безпеки (стор. 4).
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 1620 | Рейтинг: 0.0/0
Н. Забіла «Вовк і козенята», М. Підгірянка «Безконечні казочки»
В. Артамонова «їжачок-реп'яшок»
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з...
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок»
Рослини, їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]